ایمن‌سازی ۷۵۰۰ مترمکعب نقاط پرتگاهی در محورهای همدان
نوشته شده توسط : مدیر

همدان - مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ایمن سازی ۷ هزار و ۵۰۰ مترمکعب از نقاط پرتگاهی محورهای این شهرستان در سال قبل خبر بخشید . 

نبی ابراهیم خانی در رای زنی با خبر نگار مهر با تأکید بر این که ایمن سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهم‌ترین برنامه این سازمان است , اظهار داشت : ایمن سازی نقاط پرتگاهی مشتمل بر گردنه ها , پل ها و غیره با خاک‌ریز در همه محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد . حمل نخاله ساختمانی مرکز تهران

او افزود : به سوی ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان , خاکریزی محور همدان - ملایر , همدان تهران و محور روستایی چشین از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در فرمان عمل قرار گرفت .

مدیریت راهداری همدان ادامه اعطا کرد : همینطور در‌این برهه زمانی , شانه‌سازی و رفع افتادگی کتف به حجم ۲۴ هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد .

او یادآور شد : در سال ۹۶ همینطور ۲۸ هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و روش بندان در طول بارش در روش های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد .

ابراهیم خانی با اشاره به اقدامات نوروزی انجام یافته به وسیله این سازمان به سوی ایمن سازی محورهای شهرستان اذعان کرد : از اولِ همین سال تا به امروز در بخش‌های متفاوت اقدامات دیگری به وسیله نیروهای راهداری شهرستان همدان انجام یافته که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال طرح های نیمه‌تمام و دارنده حق تقدم درسمت ارتقا ایمنی راه‌ ادامه دارااست .

او لکه گیری راه و روش های حوزه استحفاظی , درزگیری شیوه های شریانی , شستشوی گاردریل ها , تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی , نیوجرسی در محورهای دارای اهمیت و فرعی , پاک سازی کتف , پارکینگ و اطراف شیوه از آشغال و نخاله , ترانشه برداری و رفع نقاط اتفاق خیز برای رفع گره های ترافیکی , کتف سازی و تصحیح شیب شیروانی , تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها , تجهیز اتومبیل آلات , کامل شدن و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی , نقاشی کردن سرعت کاه ها , خط کشی جاده های مواصلاتی رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در بعضا محورها را اعم از اقدامات این سازمان در روزها عید نوروز برشمرد .

همت نوروزی دستگاه‌های مسئول تحلیل شود

گرگان - در اولیه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ بررسی سعی نوروزی دستگاه های مسئول در جهت کاهش کاستی ها در سالیان آینده , مطرح شد .
به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , اولیه گرد هم آیی شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۹۷ , برگزار شد .

درین گردهمایی که امر فعالیت گزارش تلاش برنامه های استقبال از فصل بهار سازمانهای تابعه شهرداری گرگان و دستگاه های اجرایی را در فرمان فعالیت داشت , فائزه عبداللهی , مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : با نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» به وسیله رهبر معظم انقلاب بایستی گردهمایی ای خاص آن تشکیل تا نقش شورای شهر در چگونگی حمایت از کالای اهل ایران معلوم شود .

او طولانی تر کرد : حمایت از کالای اهل ایران به اقتصاد شهر امداد کرده و باعث تقویت اراده ملی خواهد شد .

ساخت بازارچه های خوداشتغالی در سمت شعار سال

مدیر شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد : ‌در پایان سال ۹۶ با همیاری اداره فرهنگی و ورزشی شهرداری شاهد ساخت بازارچه‌های خوداشتغالی بودیم و تولیدها خانگی در آنان عرضه شد .

او بابیان اینکه که‌این بازارچه ها یکی روش‌های حمایت از کالای ملی است , ذکر کرد : از همگی اشخاصی که در ستاد وام ها نوروزی قدم برداشتند سپاس میکنم .

عبداللهی اعلام‌کرد : بایستی از همگی گنجایش ها در این باره استعمال کنیم و نشان دهیم که با تعامل می توان اتفاقات خیر رقم زد .

برگزاری جلسات گوناگون در کمیسیون توریسم

به دنبال معاون شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : برای اولین دفعه در قدمت شورای شهر گرگان , کمیسیون توریسم صورت گرفت .

علی اصغر یوسفی ادامه بخشید : جلسات زیادی با اداره ها و دستگاه های متعدد تشکیل و در آن برنامه های استقبال از فصل بهار طرح ریزی شد .

او ذکر کرد : در ۲۰ مهر ۹۶ در نمایشگاه توریسم تهران برای نمایش دادن جاذبه های توریسم استان کمپانی کردیم که دستاوردهای خیر به همراه داشت .

یوسفی اظهار کرد : جشنوراه های و برنامه های مختلفی اعم از برگزاری پایانه های نوروزی , مسابقه شایسته ترین هفت سین , آزادسازی ماهی ها , مهیا سازی سه تالار برای مواقع چالش , نوروزخوانی و غیره انجام شد .

او همینطور اظهار کرد : ارتقا سا‌عتها سرویس ها دهی اتوبوس ها , شستشوی روزمره آنان و رنگ کردن ایستگاه ها به وسیله اداره حمل و نقل توشه و مسافر شهرداری گرگان اتفاق افتاد .

یوسفی همینطور از اقدامات سرویس ها شهری و فضای سبز و اداره حریق آدرس شهرداری گرگان برای سرویس ها دهی به شهروندان در روز ها عید نوروز قدردانی کرد .

اعتنا به حمل و نقل هوایی درسمت صنعت توریسم

در‌پی ناصر گرزین , ‌دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : ‌دور از انصاف است که‌این همگی کار را ببینیم اما سپاس نکنیم .

او ادامه بخشید : یکی زیرساخت های با اهمیت صنعت توریسم , دقت به توسعه و گسترش حمل و نقل هوایی است که بایستی مورد دقت قرار گیرد .

گرزین بابیان این‌که حمل و نقل هوایی در جذب گردشگر اصلی است , اظهار‌کرد : زحمات شبانه روزی متعددی در برنامه های استقبال از فصل بهار انجام شد تا رضایت شهروندان تعیین شود .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان تأکید کرد : ‌ نظارت و بازخوانی این عملکردها قادر است کاستی های فعالیت را در سالهای آتی کسر کرده تا شاهد ماندگاری مسافر باشیم .

احداث بوستان مسافر

در‌پی گرد‌همایی محمد ابراهیم جرجانی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : المان های زیبایی در مرحله شهر نصب و دگرگون سازی خیر را شاهد بودیم .

او افزود : ‌تابستان را پیش رو داریم و در‌این روز ها که زمان بیشتری برای مسافران است شاهد اشغال پیاده روهای محور نهارخوران بوسیله مسافران و اذیت شدن شهروندان هستیم .

جرجانی بابیان این‌که بایستی در گرگان بوستان مسافر احداث شود , ‌ تأکید کرد : این دستور باعث می شود تا محور نهارخوران و النگدره آزاد شود .

درپی حمیدرضا آقاملایی , دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت فعالیت تیمی در جهت شناساندن شهر گرگان تأکید کرد .

ضرورت عمل تیمی

در پی گردهمایی مدیر سازمان ارثیه فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم گرگان خاطرنشان کرد : در روزها عید باستانی برنامه‌ها و اتفاقات نیکی در حوزه توریسم در شهر گرگان رقم خورد و ‌چهره متفاوتی از گرگان





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: